پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن دوازدهم تیرماه؛ سالروز صدور فرمان رهبر حکیم انقلاب مبنی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا وارز

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن دوازدهم تیرماه؛ سالروز صدور فرمان رهبر حکیم انقلاب مبنی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا وارز پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن دوازدهم تیرماه؛ سالروز صدور فرمان رهبر حکیم انقلاب مبنی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا وارز پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

ثبات اقتصادی و میزان سرمایه ملل و تولید ناخالص ملی،یکی از فاکتورهای مهم ایجاد امنیت اقتصادی برای افراد جامعه میباشد که این ثبات و امنیت در بسیاری از موارد توسط معضل قاچاق کالا و ارز تهدید میشود. قاچاق کالا بر اقتصاد و سیاست های اجرایی دولت ضربه وارد کرده و موجب کاهش تولید داخلی و در نتیجه افزایش بیکاری و رکود اقتصادی کشور خواهد شد که آثار منفی آن برسلامت جامعه و مصرف کنندگان و تولید کنندگان داخلی بر هیچ کس پوشیده نیست.

خوشبختانه با درایت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از سال های پیش اهمیت پیشگیری و مقابله با این بلیّه اقتصادی مورد تأکید قرار گرفت و معظم له با صدور فرمان بی نظیر خود در دوازدهم تیرماه1381 با تأکید بر ارکانی چهارگانه، مسیر مبارزه را تبیین و ایفای نقش دستگاه های متولی را در این فعل مقدس، واجب فرمودند.

خداوند سبحان را شاکریم که در آستانه بیست و یکمین سالروز صدور فرمان رهبر حکیم انقلاب مبنی بر مبارزه همه جانبه با قاچاق کالا وارز و با همت کلیه دستگاه های ذیمدخل استان و به پشتوانه قانون، گام هایی موثر در این راستا برداشته شده به نحویکه شفافیت نظام گردش کالا وسلامت نسبی سطح عرضه استان تضمین گردیده است.

امید است با اتکال به خداوند بزرگ و بهره گیری از ظرفیت و توان کلیه دستگاه های عضو کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بخصوص دستگاه های فرهنگی و تبلیغی، روند پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین تقبیح مصرف آن به تکامل رسیده و در مسیر اعتلای اهداف عالیه نظام و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کماکان استوار قدم بمانیم.انشاالله​​​​​​​

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات