پیام استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان(عج)

استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان(عج)  پیام تبریکی صادر کرد.


 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد در پیامی فرارسیدن نیمه شعبان؛ سالروز میلاد خجسته حضرت صاحب الزمان(عج)   را تبریک گفت.
 
در این پیام آمد است؛
 
 اللَّهُمَّ فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیکَ الْفَرَجَ وَ الْعَافِیةَ وَ النَّصْر
 
نیمه شعبان مطلع خورشید فروزان دوازدهمین امام شیعیان حضرت مهدی (عج) در ظلمت تاریخ با پیام صلح، آرامش، امنیت و عدالت است او که در سایه تمدن سازی نوین اسلامی، ندای عدالت را در گوش جهان زمزمه خواهد کرد.
 
صاحب الزمان، منادی بشریت از بلندای عدالت و مردم داری است و تکلیف همه ما در سایه سار جمهوری اسلامی ایران به عنوان داعیه دار تشیع و انقلابی گری این است که با همبستگی و بصیرت به سهم خود در مهیا کردن زمینه‌های ظهور قدم‌هایی اثربخش و استوار برداریم.
 
اینجانب میلاد مسعود طلایه دار حکومت عدل الهی، یگانه منجی عالم بشریت حضرت ولی عصر (عج) را به مردم شریف و ولایی استان یزد به ویژه سربازان گمنام امام عصر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت و خدمتگذاری در عصر ظهور ایشان را برای همه مومنین مسئلت می‌نمایم.
 
ضمن تکریم فداکاری، هوشمندی، اقدام به موقع و خدمات اثرگذار سربازان گمنام امام زمان (عج)  به جامعه اسلامی به ویژه این مرز و بوم در عرصه‌های مختلف اطلاعاتی و امنیتی، از درگاه خداوند متعال برای همگان بالندگی و سرآمدی آرزومندم.  

🇮🇷  @OstanYazd

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات