پیام استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیامی صادر کرد.
 
در این پیام امده است؛

امروز جوان‌ها باید خردمندی، معرفت، و دانش، ایمان، همبستگی و یکپارچگی خودشان را هرچه ممکن است تقویت کنند درست همان مناطقی که  دشمن می خواهد تقویت نشود.مقام معظم رهبری( مدظله العالی)
 
جوانی بهار زندگی و جوان از با ارزش‌ترین سرمایه‌های اجتماعی با شاخصه ممتاز شور و امید است و در شرایط امروز نیز با بهره‌گیری از الگوی جوانان سرآمد در دفاع مقدس،کارآمدی کشور با  اندیشه ورزی، آگاهی، خلاقیت، خودباوری و ایمان نیروهای فعال جوان در بخش‌های مختلف به عنوان میدان داران گام دوم انقلاب رقم می‌خورد.
 
اینجانب فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان را به مردم عزیز استان یزد به ویژه جوانان خوش استعداد و آینده ساز این دیار تبریک عرض نموده و از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف دعوت می‌کنم  تا با هم اندیشی، همکاری، نظارت و مطالبه‌گری هدفمند یاری دهنده خادمان مردم در مسیر تعالی ایران اسلامی باشند.
 
برآنیم با ظرفیت‌سازی صورت گرفته و به مدد جوانان مومن و توانا،  استان یزد در جایگاه نوآوری، فناوری و رشد دانش بنیان و ارائه الگوهای موفق بهره وری در عرصه های مختلف خوش بدرخشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات