پیام تبریک استاندار یزد به مناسبت هفته صنعت و معدن

استاندار یزد در پیامی هفته صنعت و معدن را به کارافرینان، معدنکاران، کارگران و دست اندرکاران این حوزه خطیر تبریک گفت.

 به گزارش ادره کل استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی؛ استاندار یزد در پیامی هفته صنعت و معدن را به کارآفرینان، معدنکاران، کارگران و دست اندرکاران این حوزه خطیر تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

فرا رسیدن روز و هفته صنعت و معدن برای استان یزد که یکی از استان‌های موفق و سرآمد معدنی و صنعتی کشور به شمار رفته و کارآفرینان خدوم و نیک اندیش و معدن کاران پرتلاش آن دارای آوازه ای بلند در پهنای میهن عزیز اسلامی هستند، فرصتی سودمند در معرفی توانمندی ها و ظرفیت های گسترده معدنی و صنعتی این سرزمین است.

توسعه صنعتی و معدنی استان با رعایت همه ضروریاتش به ویژه الزامات محیط زیستی آن، یکی از مهم ترین محورهای توسعه ای استان است که با بهره گیری از ظرفیت های بالای یزد در حوزه تولید دانش بنیان و محصول گرا، می تواند در پیشرفت استان نقش بسیار مهمی را بر عهده گیرد.

توانمندی های بالای یزد در حوزه صنعت و معدن به موازات هم، زمینه بسیار مناسبی برای تحقق شعار "از سنگ تا قطعه" را فراهم آورده است تا در پرتو تلاش و ذکاوت جهادگران این عرصه، ضمن افزایش دستاورد استان از این دو حوزه خطیر شاهد اشتغالزایی پایدار و مناسب در سطح استان باشیم.

همچنین با توجه به پیوند ناگسستنی تداوم تمدن یزد با مسئله تامین آب شرب مورد نیاز و ضرورت تامین این مایع حیات برای مردمان عزیز این سامان، امیدها و برنامه ریزی های صورت گرفته برای اختصاص درآمد و آورده یک معدن استان به این مسئله حیاتی، افق و دریچه تازه ای را در نقش آفرینی معادن در تداوم حیات یزد و تامین آب شرب مورد نیاز استان گشوده است که انشاا... با حمایت دولت مردمی سیزدهم و همدلی و همراهی همه مسئولان و دلسوزان استان به سرانجام مقصود خواهد رسید.

اینجانب با تبریک هفته صنعت و معدن به همه کارافرینان، معدنکاران و کارگران و دست اندرکاران این حوزه خطیر در استان، سلامتی و بهروزی همگان را در پرتو الطاف بی دریغ الهی از درگاه حضرت دوست مسئلت می نمایم‌.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات