پیام تبریک مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد به مناسبت روز ملی روستا

مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در پیامی 15مهر ماه، روز ملی روستا را به تمامی روستائیان زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد؛ متن پیام بدین شرح است ؛
جامعهٔ روستایی و عشایری، آغازگر تمدن بشری و مظهر صداقت، صفا و صمیمیت است که ایمان و تدین، آرامش و نوع دوستی و داشتن مناظر بکر و زیبا از صفات بارز این جوامع می‌باشد و امروزه بعنوان رکن اساسی حفظ توان اقتصادی و پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور محسوب می‌شوند.

امروز در جای جای مناطق روستایی کشور، صدای عمران و آبادانی با همکاری مجموعه دولت، روستائیان عزیز، شوراها و دهیاری ها به گوش می رسد.

در دولت مردمی توجه ویژه به مناطق روستایی و ارتقای شاخص های توسعه پایدار در روستاها از جمله اولویت های اساسی است که در این مسیر با تاکید بر ایجاد صنایع تبدیلی و توسعه فضای کسب و کار در روستاها، علاوه بر افزایش درآمد روستائیان، انگیزه برای ماندگاری مردم درمحیط های روستایی نیز ایجاد خواهد شد.

اینجانب روز ملی روستا را به همه روستائیان شریف و همیشه در صحنه، شوراهای اسلامی روستا و دهیاران محترم بعنوان مدیران روستایی تبریک عرض نموده و این روز را گرامی میدارم، امیدوارم ، بتوانیم با مشارکت روستانشینان عزیز، شاهد ارتقای شاخص های توسعه پایدار و پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر روستاهای استان یزد باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات