پیام تبریک مدیر کل مديريت بحران استان به مناسبت روز آتش نشانی و ایمنی

مدیر کل مديريت بحران استان يزد در پیامی فرارسیدن هفتم مهرماه ، روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی"محمد علي ملك زاده" طی پیامی فرا رسیدن هفتم مهرماه ،روز آتش نشانی و ایمنی را به همه آتش نشانان ایثارگر و زحمتکش تبریک و تهنیت گفت.متن پیام بدین شرح است:
هفتم مهر ماه، روز ایمنی و آتش نشانی همواره یادآور حماسه آفرینی ها و ایثارگری های آتش نشانان درعرصه های مختلف است که با اهدای جان خود در راه خدمت گزاری به مردم عزیز کشورمان، برگ زرین دیگری از فداکاری وازجان گذشتگی را رقم زدند.
آتش نشانان و نجاتگران، انسان های کم نظیری هستند که هنرشان عشق ورزی به آفریدگان خداوند و خدمت به کسانی است که درعرصه خطر، آفریدگار را به یاری می طلبند و آرامش و امنیت از دست رفته را به آنها بازمی گردانند.
گرامیداشت روز آتش‌نشانی، بهانه‌ای است برای تجلیل ازاین خدمتگزاران بی نام و نشان که در میان شعله‌های آتش می آیند و حادثه های دلشوره آور را به خاطره های شیرین با پایان خوش پیوند می زنند.
ضمن بزرگداشت یاد و خاطره شهدای گرانمایه آتش‌نشانی و تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی همه آتش نشانان زحمتکش، وظیفه خود می‌دانم هفتم مهر روز « ایمنی وآتش‌نشانی » را به مدیران محترم و پرسنل خدوم آتش نشانی های استان که از جان و آسایش خود در راه حفظ جان و مال افراد جامعه می‌گذرند، تبریک و تهنیت عرض نمایم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات