پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت آغاز رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با صدور پیامی آغاز رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) را تبریک گفت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت آغاز رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است؛


بسم الله الرحمن الرحیم

آقای خامنه ای را سالهای طولانی است می شناسم ، ایشان یکی از نعمتهای است که خدا به ما داده است (امام خمینی)

پس از عروج ملکوتی حضرت روح الله رحمت الله علیه خبرگان رهبری در تاریخ 14 خرداد ماه 1368 در جلسه ای تاریخی  آیت‌الله خامنه‌ای رئیس جمهور وقت را که از یاران و شاگردان امام خمینی بودند، با رای اکثریت اعضای خبرگان به رهبری نظام اسلامی انتخاب شدند.

رهبری که در طول سی و سه سال  با تدابیر ارزنده خویش، تمامی توطئه های دشمنان خارجی و داخلی را خنثی کرده و کشتی انقلاب را به سوی قله رفیع عزت و صلابت به پیش برده است به گونه ای که حتی دشمنان قسم خورده نیز بر این مهم معترفند.
کاندولیزا رایس وزیرسابق امور خارجه آمریکا و مشاور ارشد جرج بوش در همین رابطه می گوید رهبر ایران می­‌تواند نقشه­‌هایی را که بهترین ذهنها، با صرف بیشترین بودجه­‌ها، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌­اند، با یک سخنرانی یک­‌ساعته خنثی کند.
اینک که سی و سه سال از زعامت و رهبری این مرد الهی و رهبر ژرف اندیش و متفکر می‌گذرد شاهد بالندگی و اقتدار نظام مقدس اسلامی در منطقه و جهان هستیم و به واسطه اعطای چنین نعمت و رحمتی به ملت شریف ایران و نظام مقدس اسلامی جبین برخاک می سائیم.

اینجانب آغاز ولایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز را به ملت شریف ایران به ویژه مردم ولایت مدار دارالعباده یزد تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه الهی برای وجود نازنین ایشان صحت و سلامت مسئلت می نمایم.

حقا که تو از سلاله فاطمه ای
با خنده خود به درد ما خاتمه ایی
زیباتر از این نام ندیدم به جهان
سید علی الحسینی الخامنه ای

علی اکبر عزیزی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات