پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت متقارن با بهار بندگی و عبادت

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن عید نوروز متقارن با بهار بندگی و عبادت پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ در پیام "علی‌اکبر عزیزی" آمده است؛

یا مقلّب الْقلوب و الْأبْصار یا مدبّر اللّیْل و النّهار یا محوّل الْحوْل و الْأحْوال حوّلْ حالنا إلی أحْسن الْحال

نوروز، میراث مشترک تمدن کهن ایرانی است که فارغ از مرزهای سیاسی کشورها، وحدت و عظمت این ملت غیور را در گستره بزرگ جغرافیایی خود به رخ می کشد.

اینک فرارسیدن طلیعه بهار طبیعت و تقارن آن با ماه مهمانی خدا فرصتی ویژه و استثنایی است برای پیراستن جان در جویبار معرفت ماه رمضان و بهار قرآن که امید است در سال جدید همگی از سفره پربرکت فیوضات الهی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در قبال پروردگار جهانیان، دل‌ها و جان‌ها را در آبشار رحمت واسعه الهی جلا داده‌ و با اطاعت از فرامین ولی امر مسلمین جهان از گذرگاه تاریخی پیش رو با عافیت و سربلندی عبور کنیم و برای توسعه و آبادانی ایران اسلامی گام های موثری برداریم.
اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال نو و بهار بندگی از خداوند منان در سال جدید برای ملت عزیز ایران اسلامی به ویژه مردم شریف، متدیّن و گرانقدر استان دارالعباده و دارالعلم یزد سلامتی، شادکامی و توفیقات روز افزون در پرتو آرمان های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و منویات حکمیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را مسئلت مینمایم.

علی اکبر عزیزی
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات