پیام تبریک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد به مناسبت روز ارتش

علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، علی اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در پیامی فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
۲۹فروردین ماه به نام روز ارتش و یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و یادآور سلحشوری‌ها و افتخارآفرینی‌های ارتش جمهوری اسلامی است که این روز فرصت مغتنمی برای بیان دلاور مردی های ارتشیان عزیز است، چرا که ملت شریف ایران مجاهدت غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در صیانت از خاک وطن و دستاوردهای انقلاب اسلامی در سال‌های دفاع مقدس و پس از آن در در مسیر حفظ نظام، عزت و اقتدار ایران اسلامی هرگز از یاد نخواهد برد.

بی تردید آزادگی، بالندگی و شکوه ایران بزرگ مدیون توانمندی غیورمردان و دلاورمردانی همچون ارتش جمهوری اسلامی ایران است که همواره آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نماید و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامی دفاع کند.

اینجانب روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به خانواده‌های معظم و بزرگوار شهدا و جانبازان و همه ی حماسه‌آفرینان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و سربلندی روزافزون تمامی مدافعان کیان جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات