پیام تبریک معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به مناسبت روز شهردار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد به مناسبت روز شهردار پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد؛ مهندس محمد‌ جواد ابوالحسینی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در پیامی روز شهردار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است؛

در عرصه مدیریت شهری به عنوان یکی از مهم ترین عرصه های خدمت رسانی به مردم، شهرداران پیشانی خدمت و پیش قراول عمران و آبادانی هستند که با تکیه بر تخصص، تعهد و اعتماد عمومی، حرکت میهن عزیز اسلامی به سمت قله های عزت و افتخار را شتابان تر می نمایند.
بی شک، نگاه و رویکرد جامع الاطراف شهرداران به عرصه های مختلف شهرداری از ساخت و ساز و معماری تا بخش های فرهنگی و اجتماعی، ارتباط و تعامل تنگاتنگ با اقشار مختلف مردم، قانون مداری و تعامل سازنده با اعضای شورای اسلامی شهر، وقت گذاری و سختکوشی هدفمند و نگاه متوازن به عرصه های شهرسازی با تکیه بر آموزه های حکیمانه معماری اسلامی ایرانی از جمله مهم ترین مواردی است که لازم است شهرداران عزیز به آن توجه و اهتمام لازم را داشته باشند.
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام شهردار شهید والامقام باکری، تقارن سعید روز شهردار را با اعیاد خجسته شعبانیه و حلول بهار شور انگیز به فال نیک گرفته و صمیمانه از خدمات و تلاشهای خستگی ناپذیر شهرداران عزیز و فداکار استان دارالعباده و دارالعلم یزد تجلیل می نمایم. موفقیت و سلامتی همگان را در پرتو توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات داعیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) از درگاه حضرت دوست خواستارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات