پیام قدردانی سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد از حضور پرشور روستائیان استان در انتخابات

 سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد با صدور پیامی، از حضور حماسه‌آفرین و پرشور مردم، به ویژه روستائیان عزیز در انتخابات قدردانی نمود.

🔹متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در حالی‌که نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران چهل و پنجمین سال اقتدار و شکوهش را سپری کرد، ملّت بزرگ ایران در حساس ترین برهه تاریخ، چنان حماسه‌ای در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آفریدند که دشمن را وادار به اعتراف شکست در کمپین شدیدترین تحریم انتخاباتی در تاریخ جمهوری اسلامی کرد.
🔹بی‌گمان مشارکت پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای تعیین سرنوشت و آینده‌ای درخشان در سایه رهبری مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) برگ زرین دیگری بر کتاب قطور افتخارات ملّت بزرگ جمهوری اسلامی ایران افزود و بر این نعمت بزرگ، خداوند بی‌همتا را شاکریم و به درگاهش سر تعظیم فرود می‌آوریم.
🔹اینک منتخبین این حماسه عظیم به شکرانه برخورداری از حضور چنین مردمانی مسئولیت پذیر و ولایت مداری باید از همه توان خود برای خدمتگزاری و تعالی بیش از پیش نظام استفاده نمایند.
🔹ضمن عرض تبریک به منتخبین ملّت بزرگ ایران اسلامی به ویژه نمایندگان مردم شریف استان یزد در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، از خداوند متعال توفیق روزافزون برای خدمت به انقلاب اسلامی و تحقق مطالبات به حق مردم مسألت می‌نمایم.

مهندس جواد شمس
سرپرست دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات