پیام معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن روز مهندس

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد به مناسبت فرارسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس، پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد محمدجواد ابوالحسینی در این پیام آورده است: دانش مهندسی مبتنی بر علم و نوآوری و قوام یافته بر خلاقیت و ابتکار است که با بهره‌گیری شایسته از آن می‌توان در مسیر استفاده بهینه از انرژی و امکانات گامهایی حیاتی برداشت .
بی تردید ایران عزیز اسلامی در طول دوران پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با تربیت مهندسانی متعهد سخت کوش و متخصص توانسته است در عرصه‌های مختلف زیربنایی و توسعه آغاز گر تحولاتی ارزشمند باشد و به روشنی نقش و جایگاه مهندسی را در عرصه‌های مختلف به نمایش بگذارد.
در این میان استان دارالعلم یزد با پیشینه و تجربه غنی برجای مانده از نیاکانی که اگرچه در کلام عنوان مهندسی را بر خود نداشته‌اند لیکن در تبحر و تخصص با خلق آثار مانا و پر آوازه در عرصه معماری اصیل اسلامی ایرانی و ایجاد قنوات بی نظیر ، جلوه های درخشانی از علم و دانش مهندسی را به نمایش گذارده اند.
استان یزد همواره برخوردار از کانون مهندسان خدوم، کم ادعا و متخصص بوده و به لطف برخورداری از این نیروی انسانی خوش سابقه، توانسته است گام‌های مهمی را در عرصه رشد و تعالی میهن عزیز اسلامی بردارد.
اینجانب با گرامیداشت فرارسیدن پنجم اسفند ماه سالروز میلاد دانشمند بلند آوازه خواجه نصیرالدین طوسی که به روز مهندس مزین شده است تقارن اعیاد خجسته ماه رجب با این مناسبت ارزنده را به جامعه مهندسان نیک اندیش و بلند همت  استان دارالعباده و دارالعلم یزد، صمیمانه شادباش عرض نموده و سربلندی و موفقیت همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت می نمایم

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات