دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

پیش‌بینی ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات مجلس در استان یزد

‌مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد و دبیر ستاد انتخابات استان با بیان اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده است، گفت: ۸۲۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش بینی شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه‌ "‌سیدمهدی طلایی مقدم" دبیر ستاد انتخابات استان در اولین جلسه این ستا‌د که در سالن زنده یاد حمیدیا ‌استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه طبق برآوردهای صورت گرفته تعداد شعب اخذ رأی در استان معین شده است، بیان کرد: ۸۲۰ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان یزد پیش‌بینی شده است.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با بیان اینکه از اواخر اسفندماه سال گذشته بحث رصد فضای انتخاباتی به ویژه فضای مجازی در استان آغاز شده، ‌ادامه داد: این مسئله درحال پیگیری است و تاکنون گزارشی مبنی بر تبلیغات زودهنگام کاندیداها در استان مشاهده نشده یا حداقل به دست ما نرسیده است.
طلایی مقدم با بیان اینکه تاکید شده که رصد فضای مجازی توسط فرمانداران و بخشداران در ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد انجام شود، ‌افزود: باید توجه داشته باشیم که تبلیغات زودهنگام توسط کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان انجام نگیرد و در این زمینه مشکلاتی نداشته باشیم.
دبیر ستاد انتخابات استان با تاکید براینکه رعایت بی طرفی موضوعی است که همه نسبت به آن باید توجه ویژه و خاص داشته باشند، تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی و قانون‌مندی مسئله بسیار مهمی است که ‌امیدواریم با رعایت این دو اصل انتخابات ‌سالم و باشکوهی را در استان برگزار کنیم.
طلایی مقدم در پایان سخنان خود با بیان اینکه فرمانداری‌های شهرستان‌ها از هم اکنون ستادهای انتخاباتی را فعال خواهند کرد، ‌گفت: حضور حداکثری در انتخابات و مشارکت مردمی در بحث انتخابات بسیار بااهمیت است و در این خصوص رسانه ها و روابط عمومی ها رسالت سنگینی دارند تا حضور پرشور مردم استان را در پای صندوق‌های رأی داشته باشیم.
در پایان این نشست، رئیس، دبیر و اعضای ستاد انتخابات استان، احکام خود را از استاندار یزد دریافت کردند.
گفتنی است انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در استان یزد برگزار خواهد شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات