با ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری یزد؛

کارگروه اقتصادی استان با موضوع ساماندهی مباحث بخش کشاورزی تشکیل شد

نشست کارگروه اقتصادی استان با موضوع ساماندهی مباحث بخش کشاورزی به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری یزد و اعضای این کارگروه برگزار شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه 23 دی‌ماه نشست کارگروه اقتصادی استان یزد به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری و با حضور مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران و اعضای این کارگروه در سالن شهید موحدین استانداری یزد برگزار شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری یزد در این نشست بابیان اینکه اتحادیه‌های صنفی بازوان پر توانی برای دولت و کشور هستند؛ تأکید کرد: در حال حاضر اتحادیه‌ها کار بررسی و صدور مجوزها و هماهنگی امور را بر عهده‌دارند و با توجه به شرایط کشور عملکرد خوبی نیز داشته‌اند.
«سید علی عزالدینی» بابیان اینکه کشور با نگاه به شرایط پسا برجام در حال عبور از مشکلات فعلی است، افزود: ضروری است اصناف و اتاق بازرگانی در دوران بسا برجام فعال‌تر از قبل امور را دنبال کنند و به سمتی حرکت کنند که از دستاوردهای به وجود آمده در این مقطع زمانی به نحو احسن استفاده نمایند.
وی تصریح کرد: لازم است اتاق بازرگانی استان همان‌طور که توجه ویژه‌ای به بخش صنعت دارد با ورود به حوزه کشاورزی، مسائل و مشکلات این بخش را نیز بررسی و پیگیری کند.
گفتنی است در ابتدای این جلسه هریک از اعضای به بیان نظرات خود پیرامون دستور کارهای جلسه کارگروه اقتصادی پرداختند و پیرامون آن‌ها به بحث و تبادل‌نظر شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات