معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد:

کتابداران نقش تأثیرگذار و مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: کتابداران نقش تأثیرگذار و مهمی در ترویج فرهنگ کتابخوانی دارند و اين امر بر هيچ فردي پوشیده نیست.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري يزد به نقل روابط عمومي اداره کل کتابخانه هاي استان، روز پنج شنبه 28 آبان آیین تکریم مقام کتابداران و ترویج گفتمان کتابخوانی در استان یزد با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد، مدیرکل امور فرهنگی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مديرکل کتابخانه هاي عمومي استان و جمعي از مسئولين و کتابداران برگزار شد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار يزد در اين مراسم با اشاره به اهمیت نقش کتابداران در راستای ارتقای سرمایه‌های اجتماعی جامعه گفت: هدایت افکار عمومی جامعه، از جمله ویژگی‌های شغل کتابداری است.
محمدعلي طالبي با تأکید بر اهمیت تعامل و برخورد مطلوب کتابداران با مخاطبان بیان داشت: کتابداران به عنوان سفیران اطلاع‌رسانی در کتابخانه‌ها، نقش مهمی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی دارند.
وي ترویج فرهنگ مطالعه را از جمله رسالت‌های مسئولان فرهنگی برشمرد و اظهار داشت: مطالعه نقش مهمی در آگاه‌سازی و ارتقای مطالبه‌گری اقشار مختلف جامعه دارد.
طالبی با اشاره به تنوع برنامه‌ها و فعالیت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در سال جاری گفت: حجم فعالیت و تلاش در این حوزه به حدی بوده است که احساس می‌شود در سال چندین هفته کتاب داشته‌ایم و لازم است به خاطر این پویایی، از تلاش‌های مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قدردانی ویژه داشته باشیم.
گفتني است در اين مراسم از 7 نفر کتابدار برتر استان به پاس تلاش‌ در راستای فراهم آوردن فضای مطلوب برای گسترش گفتمان کتابخوانی تجليل شد.

 

Jalssjshdrtsl 1.jpg Jalssjshdrtsl 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات