مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد:

کمیته امداد یکی از نهادهای کلیدی در رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار است

در نشستی مشترک با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان یزد راهکارهای اجرایی در خصوص ساماندهی زنان سرپرست خانوار مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، در این نشست «فخرالسادات خامسی هامانه» گفت: کمیته امداد یکی از نهادهای کلیدی در رفع مشکلات زنان سرپرست خانوار و اقشار کم‌درآمد استان است.
وی اظهار داشت: ازجمله اهداف مهم دفتر امور بانوان و خانواده استانداري حمایت از زنان سرپرست خانوار با ایجاد هماهنگی بین بخشی با دستگاه‌های مرتبط است.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد افزود: در حال رایزنی با شهرداری و شورای شهر و ساير نهادهاي استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی در یزد باهدف عرضه محصولات و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول هستیم.
خامسي هامانه با اشاره به ارتباط و همکاری کمیته امداد استان و دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد افزود: برگزاری نمایشگاه‌ها و راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی، زمینه لازم را برای معرفی کارآفرینان و فرصت‌های شغلی در حوزه امور بانوان فراهم می‌سازد.
مدیرکل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان یزد نیز در این نشست هم‌اندیشی، آمادگی این نهاد را درراه اندازی بازارچه‌های مذکور اعلام و تصریح کرد: راه‌اندازی این بازارچه‌ها با رعایت و حفظ عزت‌نفس افراد، ازنظر روحی و روانی و اقتصادی تأثیر مثبتی بر روی زنان سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد مقدس دارد.
«محسن علیزاده» در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و نقش حضور بانوان در عرصه‌های مختلف پرداخت و بیان داشت: هرروز شاهد تغییر دیدگاه جامعه نسبت به بانوان هستیم و نقش ارزنده بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نمونه‌ای ارزنده از حضور عینی آنان در عرصه‌های مختلف است.
وی افزود: در حال حاضر بانوان بخش عمده‌ای از مددکاران کمیته امداد استان یزد را تشکیل می‌دهند و اکثر تعامل، ارتباط و سرکشی از منازل مددجویان تحت حمایت و اقشار آسیب‌پذیر خصوصاً زنان سرپرست خانوار توسط بانوان مددکار این نهاد انجام می‌شود.
 

Jsmdjdjdkkl 1.jpg Jsmdjdjdkkl 2.JPG Jsmdjdjdkkl 3.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات