به ریاست سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري :

کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر96 استان يزد تشکیل جلسه داد

به ریاست سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد نشست کمیته پشتیبانی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد در نشست كميته پشتيباني ستاد دهه فجر در استان با تبريك فرارسيد ایام‌الله دهه فجر، ياد و خاطره امام راحل (ره) و شهداي انقلاب را گرامي داشت.
«علي زيني وند» با اشاره به اهميت و باشكوه برگزار شدن جشن‌های دهه فجر در استان اشاره كرد و افزود: يكي از محل‌های تبلور انقلاب اسلامي، برپايي مراسم‌هایی است كه به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي در سراسر كشور با برنامه‌های متنوعي برگزار می‌شود.
وي گفت: بايد با ابتكاري جديد و به‌صورت خودجوش و مردمي،‌ با فضاسازي زيبا و مناسب، شهرها و روستاهاي استان را محياي برگزاري جشن‌های اين ايام كنيم.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري يزد به تشكيل کمیته‌هایی در راستاي پشتيباني از مراسم‌ اين ايام اشاره كرد و افزود: وظيفه ماست تا با تقسیم‌کار در بين دستگاه‌ها و همراهي و مساعدت مردم بتوانيم هويت اصلي انقلاب را به جهانيان نشان دهيم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات