با حضور مشاور استاندار یزد و فرماندار اردکان؛

گردهمایی خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان اردکان برگزار شد

گردهمایی خبرنگاران و اهالی رسانه شهرستان اردکان باحضور مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، فرماندار اردکان و رئیس دانشکدۀ ارتباطات دانشگاه علامۀ طباطبایی(ره) برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراسم گردهمایی و تجلیل از اهالی رسانۀ شهرستان اردکان با عنوان «اطلاع‌رسانی در مسیر پیشرفت و توسعه» با حضور مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری، فرماندار شهرستان اردکان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان، رئیس دانشکدۀ ارتباطات دانشگاه علامۀ طباطبایی(ره) و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان اردکان در تالار هنر ادارۀ فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
فرماندار اردکان در این مراسم خبرنگاران را چشم بیدار جامعه دانست و یادآور شد: رسالت خبرنگاران ارتقای آگاهی  و بینش مردم است.
«هادی مقیمی» ادامه داد: دنیای امروز و قرار گرفتن در مسیر توسعه و پیشرفت بیش از هر زمان و موقعیت دیگری وابسته به اطلاع‌رسانی است.
وی افزود: امروزه در جهان جریان آزاد اطلاعات و خبررسانیِ شفاف از ابزار و شاخص‌های توسعه است.
مقیمی خاطر نشان کرد: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید فضای خوبی برای فعالیّت مطبوعات و رسانه‌ها فرآهم شده است و مسئولان و مدیران در این دولت بر همکاری و تعامل با خبرنگاران و اهالی رسانه تأکید دارند.
فرماندار شهرستان اردکان در پایان سخنان خود با بیان اینکه خبررسانی با خبرسازی متفاوت است، بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و امانت‌داری در انتقال اخبار از سوی خبرنگاران تأکید کرد.
در ادامه این گردهمایی «محمدمهدی فرقانی» رئیس دانشکدۀ ارتباطات دانشگاه علامۀ طباطبایی (ره) مباحث آموزشی را در حوزۀ «اطلاع‌رسانی در مسیر پیشرفت و توسعه» ارائه کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم از فعالان عرصه خبر و خبرنگاران شهرستان اردکان تجلیل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات