گزارش مشروح سفر معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به شهرستان خاتم

معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات خاتم به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی استاندار یزد؛ «علي زيني وند» معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار،« سيدكمال الدين نورالديني» مدیرکل دفترجذب و سرمايه گذاري استانداري و « محمدرضاعلمدار» مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان به‌ منظور بازدید و بررسی مشکلات خاتم به این شهرستان سفر کردند.
معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار و هیئت همراه در ابتدای ورود به شهرستان خاتم از پروژه نيمه تمام صنعتي توليد كربن فعال متعلق به شركت كربن فعال همگام و پروژه نيروگاه خورشيدي 1/3مگاواتي شركت مهرتاب بازدید و سپس نشستي با عنوان کارگروه اشتغال و امهال وام های کشاورزی شهرستان خاتم برگزار شد.
«علي زيني وند» در ادامه از كارخانه توليد تسمه بهبند ، كارگاه صنعتي توليدي اطمينان و آرامش گستر،كارخانه فولاد آلياژی شمش ، پروژه صنعتي نيمه تمام كاشي طاووس لاجورد و مجموعه گردشگري نگين سرچشمه بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این طرح‌ها قرار گرفت .
در این سفر نيز « فرجام فاضلي» فرماندار خاتم و جمعی از مدیران شهرستانی، معاون هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استاندار را همراهی می‌کردند.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات