سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استانداري يزد:

گمرك ابزاری براي روان‌سازی و كمك به توسعه اقتصادي است

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استانداري يزد گفت: مهم‌ترین تمركز كشور روي اقتصاد است و نام‌گذاری شعارهاي سال از سوي رهبر معظم انقلاب نشان می‌دهد كه اقتصاد جايگاه مهمي در نظام تصمیم‌گیری كشور دارد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علي زيني وند» در مراسم روز جهانی گمرك و در جمع كاركنان و خانواده گمرك استان، مثلث بانك، بيمه و گمرك را از اركان توسعه اقتصادي كشور دانست و افزود: يكي از شاکله‌های اساسي در توسعه اقتصادي، امنيت، شفافيت و جلوگيري از فساد اداري است كه اگر اين سه ضلع به استانداردهاي جهاني تبديل شود، شاهد رونق بيشتري در حوزه اقتصاد خواهيم بود.
وي به اهميت گمرك اشاره كرد و تأکید کرد: گمرك اجراكننده بحث تعرفه‌هاست و شفافيت، سلامت و سرعت در كار آن معنا پيدا می‌کند و اين ابزاری است براي روان‌سازی اقتصاد و كمك به افزايش و ارتقاء توسعه اقتصادي كه بايد به آن توجه ویژه‌ای داشت.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و منابع توسعه استانداري يزد به نقش مهم گمرك در تقويت توليدات داخلي اشاره كرد و تصریح کرد: يزد كه يك استان صادراتي درزمینه هاي مختلف به شمار می‌رود می‌طلبد تا گمرك هم در اين راستا نقش مؤثری ايفا كند.
زيني وند در پايان اظهار اميدواري كرد: استان يزد هم در آینده‌ای نه‌چندان دور در رديف اولین‌های گمركي در كشور باشد و در اين راستا بايد خودمان را براي همچون زيرساختي آماده كنيم.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات