در راستای برنامه‌های كنگره چهار هزار شهيد استان يزد؛

یادواره لشکر فرشتگان تاریخ ساز استان برگزار شد

یادواره استانی زنان شهید و جانباز ‌استان هم‌زمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار یزد در حسینیه سیدمحمد آقا برگزار شد.

‌به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، اين يادواره با حضور "آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، "‌محمدعلی طالبی" استاندار  ‌یزد، "حجت‌الاسلام والمسلمین یوسفعلی شکری" نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، "اعظم کاظمی" مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و رئیس کمیته امور بانوان ‌کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان و جمعی از مسئولان در حسینیه سیدمحمد آقا برگزار شد.

استاندار یزد در این مراسم گفت: ما مدیون ایثار مادرانی هستیم که فرزندانی تربیت کردند تا با تبعیت از ولایت‌ فقیه پرچم جمهوری اسلامی را در این کشور برافراشتند.
طالبی خاطرنشان کرد: اگر تربیت اسلامی مادران و زنان مسلمان ایران‌زمین نبود، قطعاً نتیجه دیگری‌ در هشت سال دفاع مقدس رقم می‌خورد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده بانوان شهید و جانباز استان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار گردید، یاد و خاطره شهدای زن دارالعباده گرامی داشته شد و با اهدای لوح تقدیر، از ۲۲ جانباز زن استان تجلیل شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات