معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

یزد شهر صلح، گفت‌وگو و همزیستی مسالمت آمیز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در جشن آغاز سال نو میلادی که به همّت اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای گردشگران خارجی در یکی از هتل‌های سنّتی یزد برگزار شد، گفت: یزد شهر صلح، گفت‌وگو و همزیستی مسالمت آمیز است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، شنبه شب 11 دی ماه مراسم جشن آغاز سال نو میلادی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از مسئولان و مدیران اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و گردشگران خارجی در یکی از هتل‌های سنّتی یزد برگزار شد.
«محمدعلی طالبی» در این مراسم بیان کرد: خوشحال هستیم که شهر یزد در شب آغاز سال نو میلادی میزبان شما گردشگران خارجی است.
وی آیین‌های سال نو را ظرفیت‌های جهانی برای تعمیق دوستی‌ها، گسترش صلح و تکیه بر ارزش‌های مشترک انسانی دانست و تأکید کرد: گردشگران، پیام‌رسان این ظرفیت‌های فرهنگی هستند.
طالبی اظهار امیدواری کرد: گردشگران خارجی همراه با خاطرات خوب خود از سفر به استان یزد، فرهنگ غنی و آداب‌ و رسوم این دیار را نیز به خوبی به دیگر گردشگران، علاقه مندان و هموطنان خود معرفی کنند.
گفتنی است در این مراسم ضمن اجرای برنامه‌های موسیقی محلّی، گردشگران خارجی با دیدگاه‌های اسلام و قرآن در خصوص حضرت عیسی مسیح(ع) آشنا شدند.
 

Jahtshjssnn 1.jpg Jahtshjssnn 2.jpg Jahtshjssnn 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات