استاندار یزد تاکید کرد:

یکی از رویکردهای اصلی دولت تدبیر و امید در استان توسعه مراکز پژوهشی و فناوری اطلاعات است

استاندار یزد تنها راه پیشرفت و توسعه در کشور را فعالیتهای دانایی محور دانست و گفت: اگر می خواهیم از کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه عقب نمانیم راهی نداریم که به سمت اقتصاد دانش بنیان گام برداریم .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد نشست مشترک اعضای کار گروه توسعه دولت الکترونیک ، اساتید دانشگاه و فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان یزد با حضور وزیر ارتباطات و معاونین وی ، استاندار یزد ، معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی و رئیس دانشگاه یزد چهارشنبه شب 15 بهمن ماه در ساختمان استقلال دانشگاه یزد برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید یکی از رویکردهای اصلی خود را در استان توسعه مراکز پژوهشی و فناوری اطلاعات قرار داده ایم .
"سید محمد میر محمدی" به شاخص های توسعه استان در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره کرد و ادامه داد: ظرفیت خوبی همراه با نیروی متخصص و منابع انسانی آماده در استان یزد وجود دارد و یزد می تواند پایلوتی برای توسعه فناوری اطلاعات باشد و طرحهای ملی و ماندگاری در این استان اجرا شود .
عالی ترین مقام اجرایی استان خواستار به کارگیری تمام ظرفیتها و توانمندیهای استان در حوزه فناوری اطلاعات شد.
وی افزود: زمانی که مسئولي این ظرفیت آماده و نیروی انسانی متخصص ، علاقه مند ، پر تلاش و با انگیزه را مشاهده می کند، سنگینی این مسئولیت را که برای این پتانسیل کاری انجام دهد را بیشتر احساس می کند.
"میر محمدی" افزود:در حوزه فناوری اطلاعات در گذشته فعالیتهایی صورت گرفته بود ولی متوقف یا راکد مانده بود که مجددا جریان فعالی در این حوزه ایجاد گردید.
استاندار یزد در پايان اظهار امیدواری کرد: با این پتانسیل ویژه، استان یزد توفیقات خوبی در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور، منطقه و بلکه در جهان داشته باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات