معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

یکی از رکن های اصلی شورای پدافند غیرعامل استان نیروی انتظامی است/ وضعیت مناسب استان در شاخص ‌های امنیت و آرامش

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان، نیروی انتظامی را یکی از رکن های اصلی شورای پدافند غیرعامل استان دانست و خاطرنشان کرد: شاخص ‌های امنیت و آرامش جامعه و مردم در مقایسه با سایر استانها در استان یزد از وضعیت خوبی برخوردار است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز دوشنبه ۱۴ آبان ماه مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان یزد همزمان با هفته نکوداشت پدافند غیرعامل با حضور "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، "سردار محمدرضا میرحیدری" فرماندهی نیروی انتظامی استان و فرماندهان و پرسنل این نیرو برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم ضمن تشکر از فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی استان برای تلاش های آنها در تامین امنیت و آرامش جامعه، گفت: استان یزد از فرماندهی شایسته و با تجربه در نیروی انتظامی برخوردار است و ما شاهد هستیم وضعیت استان به لحاظ امنیتی و آرامش و برنامه هایی که در حوزه مسئولیت نیروی انتظامی در حال اجراست از وضعیت خوب و مناسبی در مقایسه با کشور برخوردار است.
"‌محمدعلی طالبی" ضمن تبریک هفته نکوداشت پدافند غیرعامل، ‌ادامه داد: یکی از رکن ‌های اصلی شورای پدافند غیرعامل استان نیروی انتظامی است و مهم ترین ویژگی نیروی انتظامی در بخش پدافند غیرعامل ارتباط مستقیم و نزدیک با مردم است زیرا مردم در پدافند غیرعامل یک رکن اصلی و اساسی هستند.
وی افزود: خوشبختانه به جهت ارتباط نزدیکی که امروز بین دستگاه های دولتی و حکومت با مردم وجود دارد از وضعیت بسیار خوبی در حوزه پدافند غیرعامل برخوردار هستیم و می‌توان ‌گفت یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در صحنه بودن مردم است.
طالبی خاطرنشان کرد: همین در صحنه بودن مردم بهترین پدافند غیرعامل است زیرا همین راهپیمایی هایی که در مناسبت های مختلف انجام می شود و راهپیمایی شکوهمند ۱۳ آبان که دیروز شاهد آن بودیم ؛ عوامل بازدارنده است که در حقیقت نقش پدافند غیرعامل را در مقابل بدخواهی های دشمنان نظام ایفا می کند.‌
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: اگر بتوانیم در حوزه های مختلف حضور و مشارکت مردم را سازماندهی کنیم و ارج نهیم و اعتماد مردم را به نظام، دولت و همه دستگاه های فعال در جمهوری اسلامی افزایش دهیم در حقیقت توانسته ایم پدافند غیرعامل را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.
وی افزود: یکی از دستگاه‌ها و نهادهایی که دقیقاً و به طور مشخص می‌تواند این اعتماد را به وجود آورد و ‌در اعتماد فعلی جامعه نقش بسزایی داشته باشد، نیروی انتظامی است.
‌طالبی در پایان سخنان خود ضمن ابراز خرسندی از اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در استان یزد یکی از نیروهای مردمی، در کنار و همراه مردم بوده و دستاورد آن نیز امنیت و آرامش در جامعه است، اظهار امیدواری کرد: با تقویت ارتباط نیروی انتظامی استان با مردم و افزایش اعتماد عمومی جامعه، ضریب امنیت استان را از وضعیت خوب فعلی ارتقا دهیم.
گفتنی است در پایان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان به چند نفر از پرسنل این نیرو، درجه سردوشی اهدا شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات