معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد:

۱۰۰ پروژه با اهمیت استان در حوزه عمرانی شناسایی شده است

با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌مراسم معارفه "محمدرضا عارفی" سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری ‌یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز یکشنبه ۳۰ تیرماه مراسم معارفه "محمدرضا عارفی" سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری با حضور "محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ‌یزد و مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره "سیدرضا خادمی" مدیرکل اسبق دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری و قدردانی از زحمات و تلاش‌های "بهروز شهابی زاد" مدیرکل سابق این دفتر، گفت: ۱۰۰ پروژه با اهمیت ‌استان در حوزه عمرانی احصا شده است و تمرکزمان بر روی اتمام این پروژه ها و طرح هایی که پیشرفت فیزیکی قابل توجه و بالای ۶۰ درصدی داشته اند.
"محسن صاد‌قیان" ادامه داد: برای اینکه روند پیشرفت این پروژه ها به طور مستمر به مدیریت ارشد استان گزارش شود و شا‌هد به نتیجه رسیدن این طرح‌ها در زمان‌بندی هدف گذاری شده، باشیم درصد‌د هستیم این پروژه ها را مستقیم به کارشناسان متخصص و متعهد حوزه عمرانی به ویژه دفتر فنی استانداری واگذار کنیم.
وی افزود: دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری ‌یزد رکن اصلی فنی استان است و باید پروژه‌های اولویت‌دار عمرانی استان با نظارت این دفتر تعریف و انجام شود.
صادقیان در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: متاسفانه در بسیاری از امور نگران تنفیذ اختیار به مدیران و کارشناسان هستیم و علی‌رغم اینکه استانداری یزد از کارشناسان متخصص، آگاه ‌و متعهد بسیار خوبی بهره مند است اما متاسفانه نتوانسته ایم مدیران خوبی را با وجود این کارشناسان پرورش دهیم که این مهم باید در دستورکار قرار گیرد.
"محمدرضا عارفی" سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ‌و ترافیک استانداری نیز در این مراسم به موضوع های اولویت دار دفتر فنی استانداری اشاره و خاطرنشان کرد: تمرکز ما در دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری یزد این است که با راهنمایی و هدف گذاری ‌استاندار یزد، مدیریت ارشد استان و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بتوانیم کار‌های بزرگ و شاخصی را در اتمام پروژه های نیمه تمام استان انجام دهیم.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

‌★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات