مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مطرح کرد: ‌

‌برگزاری برنامه‌های بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد از برگزاری برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان ها خبر داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست شورای پدافند غیرعامل استان با محوریت بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل به ریاست "محمدعلی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین شورای پدافند غیرعامل استان و با حضور "محمدصادق طهماسبی" مدیرکل پدافند غیرعامل استاندار‌ی و روسا و نمایندگان کارگروه های یازده گانه پدافند غیرعامل استان در استانداری یزد برگزار شد. مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری در این نشست ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری مناسب و باشکوه برنامه های بزرگداشت هفته پدافند غیر عامل، گفت: این برنامه‌های متنوع با محوریت فعالیت های آموزشی و فرهنگی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
"محمدصادق طهماسبی" به شعار بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل در سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: شعار سال جاری، " پدافند غیر عامل، افزایش بازدارندگی در سایه حماسه حسینی " می باشد و این هفته از هشتم آبان آغاز می‌شود و تا ۱۴ آبان ماه ادامه دارد.
دبیر شورای پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل، فرصتی مغتنم برای دستگاه‌های اجرائی، نهادهای فرهنگی و اهالی رسانه است که بتوانند با بکارگیری ظرفیت های علمی، تخصصی، توان اجرایی و اطلاع رسانی خود، نسبت به گفتمان سازی عمومی و نهادینه کردن پدافند غیرعامل در جامعه و آگاه سازی مردم در ‌مصون سازی کشور تصمیم‌گیری، آگاه‌سازی و اقدام کنند.

★خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★
★عکس: ‌رضا زارع★
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات