معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خبر داد:

‌بهره‌برداری از کتابخانه مرکزی یزد در دهه فجر امسال

جلسه پیگیری تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی یزد با حضور "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در محل این پروژه برگزار شد.‌

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "‌محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این بازدید گفت: برنامه ریزی شده است که کتابخانه مرکزی یزد تا دهه فجر ‌امسال به بهره برداری برسد.
صادقیان ادامه داد: بعد از بازدید چند ماه پیش از کتابخانه مرکزی، پیگیری اجرای پروژه و بررسی مشکلات و پیگیری انتخاب پیمانکار و مشاور، مجددا از پروژه بازدید شد.
‌وی افزود: هم اکنون پیمانکار این پروژه توسط نهاد کتابخانه ها انتخاب و عملیات اجرایی آن نیز شروع شده است ‌و همکاران نهاد کتابخانه های عمومی استان با استقرار در محل کتابخانه در حال لیست بندی کتابها و آماده نمودن آنها هستند تا با تکمیل فاز مخزن و سالن مطالعه در اسرع وقت قفسه بندی و چیدمان کتابها تکمیل شود.
معاون عمرانی استاندار خاطر نشان کرد: برنامه ما این است که با بازدید و‌ پیگیری مستمر از این پروژه و رفع مشکلات آن، کتابخانه مرکزی یزد در دهه فجر آماده بهره‌برداری شود.
‌صادقیان در پایان سخنان خود از پیمانکار، مشاور پروژه، همچنین نهاد کتابخانه ها‌ی عمومی استان، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداری ‌و شهرداری یزد که درحال پیگیری این پروژه هستند، تشکر ‌و قدردانی کرد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات