دبیر ستاد انتخابات استان ‌مطرح کرد:

‌ضرورت اهتمام به آموزش افراد دست‌اندرکار در امر انتخابات مجلس

دبیر ستاد انتخابات استان یزد در جلسه آموزشی مربیان آموزشی و مسئولان فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌های مستقل استان تاکید کرد: اهتمام به آموزش افراد دخیل در امر انتخابات ‌یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و باشکوه ضروری است.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی شاه حسینی" مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان در جلسه آموزشی مربیان آموزشی و مسئولان فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان‌ها و بخش‌های مستقل استان گفت: آموزش یکی از الزامات امر انتخابات است و آموزش افراد دخیل در برگزاری انتخابات مجلس از جمله نمایندگان فرماندار، اعضای شعب و کاربران ضروری است.
شاه حسینی ادامه داد: نشست با گروه‌های مرجع و تاثیرگذار و برگزاری جلسات منظم و مدون با آنان به منظور پویا سازی و نشاط اجتماعی و سیاسی در شهرستان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
دبیر ستاد انتخابات استان افزود: مسئولان کمیته ‌های انتخابات اهتمام لازم را جهت تشکیل جلسات داشته باشند تا بتوانیم از فرصت موجود برای احصای چالش‌ها و رفع آنها و همچنین تقویت نقاط مثبت به منظور برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و باشکوه استفاده کنیم.
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بر ضرورت برگزاری انتخابات پر شور و اصل بی‌طرفی مجریان انتخاباتی تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید با اتخاذ تدابیر لازم ضمن رعایت نهایت بی‌طرفی و عدم طرفداری از یک کاندیدای خاص، بستر مناسب را برای حضور گسترده مردم فراهم کنند.
شاه حسینی خاطرنشان کرد: نگاه به انتخابات بایستی یک موضوع فراجناحی باشد و فضا را طوری هدایت کرد تا با کم ترین تنش، منتخب مردم برگزیده شود.
دبیر ستاد انتخابات استان ادامه داد: باید برای همه مراحل برگزاری انتخابات یک برنامه زمان‌بندی و سناریوی تعریف شده داشته باشیم تا بتوانیم بهترین تصمیم ها را در کمترین زمان ممکن بگیریم.
شاه حسینی در پایان سخنان خود ماده ۱۱ انتخابات را فصل‌الخطاب ادارات و ارگان‌های دولتی بیان کرد و گفت: بر اساس این ماده قانونی، باید تمام ظرفیت ادارات و ارگان‌ها در اختیار ستاد انتخابات استان و هیئت های اجرایی قرار گیرد تا شاهد انسجام و سرعت در روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز دوم اسفندماه سال جاری باشیم.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: سعید زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات