با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد؛

‌کتاب آموزشی ۱+۱۰۰‌ تکنیک افزایش فروش رونمایی شد

‌کتاب آموزشی ١+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش و رونق بازار با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از مسئولان اطلاع رسانی و فرهنگی استان یزد رونمایی شد.

  به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌روز یک‌شنبه ١٣ مرداد ماه آیین‌ رونمایی از کتاب آموزشی ۱+۱۰۰‌ تکنیک افزایش فروش با عنوان ١٠١ روش برای اینکه فروش خود را تا هزار درصد افزایش دهید با حضور «علی صالحی» مدیرکل روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران فرهنگی و اطلاع رسانی استان در یزد برگزار شد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد در این مراسم با اشاره به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید و تاکید بر نقش روابط عمومی و اطلاع رسانی در رونق تولید و فروش، گفت:‌ فروش یکی از فرآیندهای مهم پس از تولید است که می‌تواند کمک شایسته‌ای به تکمیل چرخه تولید و رونق آن نماید.
«علی صالحی» آموزش چگونگی فروش و بازاریابی را ازجمله مهم‌ترین نیازهای توسعه اقتصادی در شرایط کنونی دانست و ادامه داد:‌ ورود ‌اهالی رسانه، هنرمندان و نویسندگان به حوزه اقتصادی یکی از ضرورت های توسعه کشور و استان است.
صالحی با اشاره به راه‌اندازی اتاق روابط عمومی بخش خصوصی برای اولین بار در استان یزد،‌ افزود:‌ پیشنهاد می کنم همه فعالان بخش خصوصی به منظور تقویت واحد روابط عمومی، در این اتاق عضو ‌شوند و راهکارهای لازم برای تقویت بازاریابی و تبلیغات اصولی در این حوزه را فرا گیرند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری در پایان سخنان خود کتاب ١+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش را مجموعه‌ای ‌کامل از آموزه‌های لازم در حوزه فروش، بازاریابی و رونق تولید دانست و خاطرنشان کرد: فروش، زنجیره مهمی در چرخه اقتصادی استان و کشور است که باید با همکاری بخش خصوصی و حمایت دولت با قدرت به مسیر رو به رشد هدایت شود.
کتاب ١+‌١٠٠ تکنیک افزایش فروش دارای ۱۴ بخش تخصصی در حوزه های مختلف است که ١٠١ روش برای رونق بازار فروش محصولات داخلی را معرفی می کند و آموزش می‌دهد.
هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی، مشارکت، بازاریابی مستقیم، برندسازی، رسانه های اینترنتی و مجازی، تبلیغات، روابط عمومی، چاشنی‌های فروش ‌و کارمندان و تیم فروش از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب آموزشی است.
گفتنی است کتاب ١+۱۰۰ تکنیک افزایش فروش توسط «هادی احمدی»، «بهاره بهارلویی» و «داو‌ود احمدی» نگارش شده است.

★‌خبرنگار و عکس: ‌مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات