✅ اطلاعیه شماره ۳۵ ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا

معذوریت استان یزد از پذیرش مسافران/‌ هموطنان عزیز استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند‌

🔴 به اطلاع همه هم‌وطنان و همشهریان یزدی مقیم سایر استان ها می‌رساند بنا به تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، به دلیل وضعیت بحرانی استان یزد در شیوع بیماری کرونا و نگرانی مدیران استان از تشدید این وضعیت، استان یزد با اعلام شرایط اضطراری از پذیرایی، ‌اسکان و اقامت مسافرین معذور است.
🔴 همه اماکن تاریخی، موزه ها، اماکن گردشی تعطیل هستند، مراکز اقامتی، هتل ها، مهمانسراها، مهمانپذیرها و کمپ‌های گردشگری از پذیرش مسافرین معذور می باشند و امکان اقامت در بوم‌گردی های سنتی و خانه های مسافر نیز مقدور نمی باشد.
🔴 درخواست می‌شود هم‌وطنان عزیز به هیچ وجه استان یزد را به عنوان مقصد سفر انتخاب نکنند و در مبادی ورودی استان نیز تیم های بهداشتی و غربالگری مستقر هستند و از ورود مسافرانی که کوچک‌ترین علائم بیماری داشته باشند، جلوگیری می‌شود.
🔴 همچنین به پلیس راه استان دستور داده شده ‌است محدودیت‌های ترددی در مسیرهای ورودی به استان اعمال نماید.
🔴 انشاالله مردم استان و شهر میراث جهانی یزد که از دیرباز به مهمان نوازی شهره بوده اند، پس از کنترل این بیماری در فصل تابستان با آغوش باز پذیرای گردشگران و هم‌وطنان عزیز خواهند بود.
🔴 ‌امیدواریم با ماندن در منازل که در حال حاضر امن ترین مکان به شمار می آیند به قطع زنجیره شیوع بیماری کمک کنیم و با همدلی و عزم ملی کرونا را شکست دهیم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات